Nieuwsoverzicht

KPN ÉÉN – Een nieuwe manier van bellen

KPN ÉÉN

KPN ÉÉN is de oplossing van KPN op het gebied van totaalcommunicatie waar internet, vaste en mobiele telefonie volledig zijn geïntegreerd. Optimale bereikbaarheid is essentieel bij modern zakendoen. Onder de huidige marktomstandigheden en met de methodiek van ‘het nieuwe werken’ is de behoefte aan een flexibele telefonie- en mobiele data-oplossing groot.

Een oplossing die het mogelijk maakt om slagvaardig in te spelen op veranderingen binnen en buiten uw bedrijf. Bijvoorbeeld door snel het aantal gebruikers toe te voegen of te verwijderen en eenvoudig extra functionaliteiten toe te voegen. KPN ÉÉN biedt die flexibiliteit en de zekerheid dat u alleen betaalt voor wat u nodig hebt. Maar bovenal biedt KPN ÉÉN overzicht en eenvoud, zodat u meer tijd hebt voor uw hoofdactiviteiten.

 

Voordelen van KPN ÉÉN

Eenvoudig en zorgeloos

Met KPN ÉÉN hebt u het gemak van één contract, één factuur, één aanspreekpunt, één helpdesk en een volledig geïntegreerde hosted oplossing voor vast & mobiel internet en vaste & mobiele telefonie. Mutaties kunt u laten uitvoeren door uw Service Provider.

Flexibel

KPN ÉÉN biedt u een grote mate van flexibiliteit. Zo kan KPN ÉÉN naadloos meegroeien of krimpen met uw bedrijf doordat u heel eenvoudig het aantal gebruikers of telefoonnummers kunt laten aanpassen. De behoefte kan per type gebruiker verschillen. Daarom kunt u aan de hand van 5 gebruikersprofielen en diverse gebruikersopties, per gebruiker de gewenste functionaliteit kiezen. Ook kunt u maandelijks nieuwe gebruikers- of groepsopties toevoegen of opzeggen. Op deze manier betaalt u dus alleen voor wat u gebruikt.

Onbeperkt bellen

Met KPN ÉÉN belt u vanaf uw vaste en/of mobiele telefoon – afhankelijk van het gekozen gebruikersprofiel – onbeperkt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland.

De gesprekstarieven voor internationaal bellen en voor bellen naar servicenummers brengen wij apart in rekening. Geen investering in telefooncentrale nodig U hoeft niet te investeren in een nieuwe telefooncentrale op locatie als u overstapt naar KPN ÉÉN. De meeste telefooncentralefunctionaliteiten worden direct vanuit het netwerk aangeboden.

Vast-Mobiel Integratie

Met Vast-Mobiel integratie is het mobiele toestel volledig geïntegreerd met de telefooncentrale. U heeft de keuze te bellen met uw vaste (bedrijfs-)nummer of mobiele nummer, en u bent op uw vaste en mobiele nummer bereikbaar op elk toestel dat u tot uw beschikking heeft, zowel vast als mobiel.

Klaar voor de toekomst

KPN ÉÉN is een goed uitgangspunt voor doorgroei naar een totaalcommunicatie-oplossing waarbij modules zoals Office 365 en Mobile Device Management eenvoudig toe te voegen zijn. Daarnaast bent u altijd verzekerd van de nieuwste functionaliteiten, doordat het platform steeds up-to-date wordt gehouden. U beschikt dus altijd over de meest recente telefooncentrale in de Cloud.

Gebruikersprofielen

Binnen KPN ÉÉN hebt u de keuze uit 5 profielen, welke u naar eigen inzicht kunt combineren binnen uw bedrijf:

KPN ÉÉN profielen

Kantoor

Het profiel Kantoor is voor gebruikers met een vast telefoontoestel.

Overal

Het profiel Overal is voor gebruikers met een vaste en mobiele telefoon.

Gebruikersopties

Elke gebruiker heeft andere behoeften en wensen met betrekking tot de faciliteiten. De gebruikersopties kunt u flexibel uitbreiden met onderstaande opties per gebruiker waardoor u uw eigen maatwerkoplossing kunt bouwen. De volgende opties zijn beschikbaar per profiel:

KPN ÉÉN gebruikersopties