Nieuwsoverzicht

De eindeloze mogelijkheden van VOIP telefonie

Onze VOIP telefonie heeft een groot aantal mogelijkheden. Graag laten we u kennis maken met onze packs.

VOIP telefonie

Via een VOIP geschikte telefoon

U kunt hier mee bellen zodra u uw VOIP gegevens hebben ingesteld. Dan kunt u meteen gebruik maken van de al aanwezige functieknoppen zoals Do Not Dusturb, Redial, en als u gebruik wilt maken van “shortcodes”, kan dit ingesteld worden. Denk aan *11 voor het overnemen van een gesprek, *98 voor het aan nemen van een willekeurig binnenkomend gesprek, et cetera.

In principe werkt onze dienst op elke VOIP telefoon, en zeker als er het “Broadsoft certified” logo op staat, aangezien we met dit platform werken. Ook kunt u deze gegevens instellen op uw smartphone, daarvoor kunt u het beste gebruik maken van   een softphone zoals CSipSimple en Bria.

Bellen via de computer

Met het Premium Pack Plus pakket, kunt u gebruik maken van Broadsoft Communicator. Dit is een softphone waarmee u kunt bellen en ook kunt video bellen! U kunt dit prima gebruiken met of zonder headset.

Broadsoft Communicator

Hipper

Via Hipper kunt u uw gebruikersaccount beheren, u kunt hiermee eenvoudig doorschakelen, personal mobility gebruiken, et cetera. Deze software (app) kunt u installeren op uw smartphone.

hipper

U kunt Hipper hier downloaden:

Shared Call Appearance

Als u het Premium Pack Plus gebruikt, heeft u de mogelijkheid extra toestellen aan te melden op uw gebruikersaccount. Zo kunt u ook eenvoudig uw VOIP abonnement in uw smartphone zetten.
Hier kunt u een voorbeeld zien van hoe we CSipSimple hebben ingesteld op een Android smartphone. Dit wil zeggen, dat u met uw eigen VOIP abonnement ook via uw smartphone kunt bellen!

csipsimple

Hipin

Met Hipin kunt u eenvoudig bellen, bijvoorbeeld via een telefoon nummer die u heeft gevonden in uw browser. Door dit in te stellen kunt u simpelweg door het nummer te kiezen meteen bellen.

Hipin

U selecteert het nummer, kiest copy of CTRL+C, u krijgt een pop-up scherm van Hipin, als u hier op klikt, zal uw telefoon gaan rinkelen. Zodra u de hoorn op neemt zal het gesprek tot stand worden gebracht.

Hipin

Zo heeft Hipin nog vele mogelijkheden meer; zoals Outlook integratie (bellen vanuit Outlook), uw status bijwerken via de agenda van Outlook (bezet, vrij, et cetera).

Onbeperkt bellen

Hiermee kunt u naar nationale vast & mobiele nummers onbeperkt bellen zonder extra kosten!
Voorwaarde hieraan is dat u minimaal 5 telefonie abbonementen hebt, wat het totaal op 62,50 brengt.
Als uw telefoon factuur bijvoorbeeld 100 euro bedraagt voor alleen de belkosten, kan dit goedkoper zijn!

Call Center

Met de Call Center functie kunt u een wachtrij creëren tot maximaal 25 bellers. Diegene die bellen kunnen naar instellen hier van, wachtmuziek krijgen, een statusbericht (u bent de 5e wachtende, de gemiddelde wachttijd bedraagt…), en u kunt ook tijdig medewerkers bijschakelen door middel van een knop op de telefoon, of bijvoorbeeld via Hipper op de telefoon.

Hipper

Deze gebruikers draaien dan automatisch mee in het call center!
Als u ook een supervisor licentie heeft, krijgt u ook toegang tot een overzichtelijk internet pagina waar u alles kan monitoren, gesprekken naar voren kunt halen, zelfs meeluisteren!

Call Center

 

Beheren

U kunt uw centrale op verschillende manieren beheren:

“De mogelijkheden zijn eindeloos, laat ons iets weten als u interesse heeft!”