Nieuwsoverzicht

Nieuwe vaste/mobiele telefonie via Xelion!

Any-iT levert telefonie diensten via KPN, denk aan KPN ÉÉN. Sinds kort kan Any-iT u ook voorzien van Xelion.
Xelion is in sommige omstandigheden een meer voordelige keus, zonder daarbij direct in te boeten aan functionaliteit.

Xelion_High_End_RGB

De voordelen

  • Onbeperkt aantal aansluitingen.
  • U kunt op elke aansluitingen het volgende activeren, zonder extra kosten!
    – Wachtrij (denk aan een call center)
    – Keuzemenu
    – Nachtstand volgens schema
    – Voicemail
  • U heeft gratis een smartphone app die zowel call-trough kan gebruiken (u belt “onderwater” via de centrale naar uw klant), of call-back (u wordt teruggebeld door de centrale waarna het gesprek tot stand komt).
  • Gratis inbegrepen is een handige op Java gebaseerde softphone, waar u mee kunt bellen uiteraard, chatten, en een algemeen telefoonboek heeft.
  • U kunt zonder problemen hotdesking gebruiken (u kunt uzelf lid maken van een aansluiting), en twinnen met de softphone.
  • U kunt inloggen op een toestel met een speeddial, zo kunt u in principe elke telefoon gebruiken met uw eigen account.
  • Indien u zeer veel type doorschakelingen hebt/gebruik wil maken van een call center, kan Xelion goedkoper zijn. Voor 6 euro per maand per gebruiker, plus eventueel 10 euro per maand voor onbeperkt bellen, heeft u Xelion, daarmee heeft u alle bovengenoemde functionaliteiten.
  • Er zijn vele integratie mogelijkheden. In Xelion kunt u triggers definiëren zodat bijvoorbeeld, als u gebeld wordt, uw CRM systeem meteen de betreffende klanten kaart kan openen.

 

Nadelen

Zover we van nadelen kunnen spreken, kan het een afweging zijn.

  • Geen gebruik van het KPN netwerk tenzij internet verbinding via Any-iT.
  • Momenteel is er nog geen “status” scherm met de softphone als u met de hardphone aan het bellen bent (u kunt dus niet met de softphone doorschakelen, wel met de hardphone).

Echter is Xelion vollop in ontwikkeling!