Nieuwsoverzicht » Bedrijfsnieuws

Cloud en Datacenter Engineer (vacature 40 uur)

Coach-IT zoekt voor groeiende ICT totaalleverancier met vestigingen in Nuenen en ‘s-Hertogenbosch

Cloud en Datacenter Engineer

 (DUTCH speaking, technisch geweten)

Wij zoeken een zelfstandig werkend, klantgerichte IT engineer met een hoog (probleem)oplossend vermogen. Het betreft een functie waar alle facetten van de i(c)t aan bod komen, maar met name de technische kant hiervan door jou wordt opgepakt. Hoge kwaliteit, flexibiliteit en betrouwbaarheid zijn daarbij de belangrijkste parameters.

Functiebeschrijving

Een communicatieve technicus die onze (landelijke/internationale) klanten met raad en daad kan bijstaan, problemen voorkomt en, als ze al optreden, mee oplost. Als consultant/engineer leef je jezelf in in de situatie van de klant (MKB>200 werknemers). Je ontwerpt en realiseert samen met het team (en je directe cloud netwerk collega) technische oplossingen.  je bent de spil voor de interne organisatie alsmede voor de klant. Kortom je bent de technische duizendpoot die uitdagingen en verantwoordelijkheden niet schuwt. Je speelt bovendien een belangrijke rol in het onderhoud en het door ontwikkelen van de eigen datacenter infrastructuur en het hostingplatform.

Functie eisen:

  • Je hebt een IT gerelateerde MBO+/ HBO opleiding;
  • Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van ontwerpen, installeren, migreren en beheren van systemen en netwerken;
  • Je hebt de nodige kennis/certificaten van Microsoft, zowel desktop als servers, minimaal op het niveau van MCITP Enterprise Administrator /MCSE (2008 en hoger);
  • Je hebt aantoonbare kennis, liefst certificaten en werkervaring met Cisco, VMware, Hyper-V, Sonicwalls etc.
  • Je bent uitstekend bekend met routers, firewalls, VPN security oplossingen en internet-networking, e.e.a. in het kader van bovenstaande systemen en netwerken.

Uiteraard ben je flexibel, communicatief, gedreven, geen 9 tot 5 etc. et cetera. Allemaal standaard zaken die wij normaal vinden. Wat wij heel belangrijk vinden is dat we het samen met zijn allen doen. Dus neem en krijg je verantwoordelijkheid. En natuurlijk willen we dat iedereen voortdurend beter wordt, dus we maken een op jou gericht opleidingsplan.

Wij bieden:

  • Een afwisselende baan met veel perspectief op doorgroeien en zelfstandigheid in een platte organisatie met korte lijnen en helder beleid;
  • Een marktconform salaris met bijpassende voorwaarden;
  • Een werkomgeving waar leren geen taboe is en de klant en kwaliteit centraal staat (LEAN-gedachtegoed);
  • Kortom een ambitieuze verantwoordelijke functie met uitdagende (grote) projecten. Dit binnen onze groeiende organisatie met mogelijkheden voor eigen initiatief en eigen inbreng van ideeën, klanten en oplossingen.

Salaris:

Is uiteraard in overeenstemming met de zwaarte van de functie en is afhankelijk van opleiding en ervaring. Oh ja en je krijgt natuurlijk het gereedschap dat je nodig hebt om je werk goed te doen zoals auto, laptop, balpen etc.

Meer informatie of solliciteren?

Uitdagend? Dat kun je wel zeggen!

Coach-IT, werving & selectie van ICT professionals, begeleidt deze vacature.
Reacties met motivatie kunnen worden verzonden via de sollicitatiebutton of bel voor meer informatie met Ted van de Ven: 06 10 49 53 28

Lees verder reageer als eerste

Any-iT introduceert nieuw Spamfilter

Spam

Beste klant,

Tegenwoordig is een dag werken zonder e-mail bijna ondenkbaar geworden. Op één dag gaat er heel wat emailverkeer op en neer door onze servers. Helaas zitten hier niet alleen nette en goed bedoelde e-mails tussen maar ook veel zogenoemde SPAM e-mails. Deze SPAM e-mails kunnen simpelweg reclame bevatten maar het is ook mogelijk dat deze bijvoorbeeld een gevaarlijke phising link of virus bevatten. Naast dat SPAM e-mail vervelend is kan het dus ook nog gevaarlijk zijn!

Any-iT is constant bezig om de e-mailbeveiliging voor u als klant te verbeteren en te updaten. De afgelopen tijd zijn wij druk bezig geweest met het zoeken naar een nieuwe Spamfilter oplossing. Wij hebben onlangs gekozen voor een nieuwe spamfilter oplossing en zijn bezig met de voorbereidingen om deze te implementeren. De nieuwe spamfilter zal Spamexperts worden.

De voordelen van dit nieuwe spamfilter naast een betere bescherming zijn, dat deze makkelijker beheerbaar is en eenvoudiger in gebruik voor u als klant.

Wij zullen u tijdig op de hoogte brengen wanneer wij uw e-mail om gaan zetten naar dit nieuwe verbeterde SPAM filter. Van deze handeling zult u geen hinder ondervinden. Gedetailleerde informatie, het tijdstip en tevens handleidingen voor het gebruik van deze nieuwe filter stemmen we binnenkort met u af.

Mocht u naar aanleiding van deze email vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@any-it.nl

Met vriendelijke groet

Team Any-iT

 

spam

Lees verder reageer als eerste

Aankondiging Partnership KPN & Any-iT

Met grote vreugde kunnen wij bekendmaken dat Any-iT per 01-01-2017 een Platinum Excellence Partnership is aangegaan met KPN. Dit houdt in dat wij als Any-iT een nauwe samenwerking zijn gestart met KPN en actief zakelijke KPN oplossingen mogen gaan aanbieden tegen scherpe prijzen.

Deze samenwerking heeft grote voordelen voor u als klant. Deze voordelen kenmerken zich in de snelheid van levering, communicatie en de kwaliteit van support op het gebied van:

  • Internetlijnen (ADSL, VDSL, BVDSL en Glas)
  • Zakelijke VOIP oplossingen (KPN Een)
  • Mobiele telefonie (inclusief vast – mobiel integratie)
  • Online werkplekken (o.a. Office365)

Momenteel zitten wij nog in de opstartfase van onze samenwerking met KPN. Nieuwe ontwikkelingen op het gebied van onze samenwerking zullen wij middels dit medium delen.

Mocht u naar aanleiding van deze blog interesse of vragen hebben in/over een van de bovenstaande KPN producten of onze samenwerking met KPN. Dan kunt u altijd contact opnemen met onze support afdeling via: 040-2907555 of via email: info@any-it.nl.

Met vriendelijke groet

Team Any-iT

 

 

 

 

Lees verder reageer als eerste

Any-iT gaat samenwerken met PrintControl, voor al uw printprocessen!

Vanaf november 2015 gaat Any-iT een samenwerkingsverband aan met PrintControl.

PrintControl

Gaat samenwerken met:

annie

Annie van Any-iT!

Wij werken al geruime tijd samen met PrintControl, en gaan samen de uitdaging aan om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

PrintControl is dé partner op het gebied van printprocessen en documentstromen.
Als specialist en onafhankelijk leverancier van diverse A-merken, ontzorgen we u van A-Z, nu ook volledig met printen!

thumb_werkplekbeheer

Denkt u aan:

  • Inventariseren en analyseren van de huidige machineparken
  • Leveren van kopieermachines, multifunctionals, laserprinters en etikettenprinters van A-merken
    (om ons serviceniveau te waarborgen, leveren wij uitsluitend nieuwe apparatuur)
  • Afsluiten van een flexibele all-in serviceovereenkomst op nieuwe en bestaande apparatuur
  • Nieuwe apparatuur huren of aanschaffen, met of zonder all-in serviceovereenkomst
  • Inruilen van bestaande apparatuur
  • Beëindigen van huidige lopende huur- en onderhoudscontracten
  • Ad hoc reparaties en service op diverse merken printers en kopieermachines
  • Digitaliseren van documentstromen en archieven
  • Leveren en implementeren van slimme software-oplossingen om werkprocessen te verbeteren en de kosten te reduceren

 

 

Lees verder reageer als eerste

Any-iT naar Irrland!

Het jaarlijkse familie-uitje van Any-iT met alle collega’s, partners & kinderen was wederom een zeer geslaagde dag met prachtig weer. Vooral voor de kids was het erg leuk, die hebben zich uitstekend vermaakt. Uiteraard was er een goed verzorgde lunch & BBQ zodat we heerlijk verzorgd en met allemaal gesloopte kinderen huiswaarts konden gaan!

(meer…)

Lees verder reageer als eerste

Netwerk/Systeem Engineer (vacature 40 uur)

Wij zoeken (vacature per direct) een zelfstandig werkende, klantgerichte technisch Engineer met een hoog (probleem)oplossend vermogen die vanuit kennis en ervaring tevens commercieel kan opereren. Het betreft een functie waar alle facetten van de i(C)t aan bod komen, maar met name de technische kant hiervan door jou wordt opgepakt. Hoge kwaliteit, flexibiliteit en betrouwbaarheid zijn daarbij de belangrijkste parameters.

Functiebeschrijving

Een commerciële communicatieve technicus die onze (landelijke) klanten met raad en daad kan bijstaan, kan adviseren en kan ontzorgen. Als consultant leef je jezelf in in de situatie van de klant (MKB>200 werknemers). Als Engineer ontwerp en realiseer je de technische oplossing en als Projectleider stuur je het betrokken team aan en ben je de spil in het web voor de interne organisatie alsmede voor de klant. Kortom je bent de technische duizendpoot die uitdagingen en verantwoordelijkheden en ook (technisch) leiding geven niet schuwt. Je speelt bovendien een belangrijke rol bij het onderhoud en doorontwikkeling van ons eigen datacenter infrastructuur en hostingplatform.

Functie eisen:

  • Je hebt een technische HBO/WO opleiding, Management opleiding I(C)T of dergelijke;
  • Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van ontwerpen, installeren, migreren en beheren van systemen en netwerken;
  • Je hebt de nodige kennis/certificaten van Microsoft, desktop als servers, minimaal op het niveau van MCITP Enterprise Administrator;
  • Je hebt aantoonbare kennis, certificaten en werkervaring met VMware, Cisco, Hyper-V, Sonicwalls etc.
  • Je bent uitstekend bekend met routers, firewalls, security oplossingen en internet-networking, e.e.a. in het kader van bovenstaande systemen en netwerken.

Jij bent:

  • Klantgericht en hebt een focus op kwaliteit en klantwaardering;
  • Zelfstandig opererend maar ook een echte teamplayer;
  • Communicatief en commercieel vaardig in het Nederlandse en Engelse woord en schrift;
  • Gestructureerd, analytisch, flexibel en bereid tot het werken buiten reguliere werktijden;
  • Leergierig, ambitieus, proactief en sociaal.

Wij bieden:

  • Een afwisselende baan met veel perspectief op doorgroeien en zelfstandigheid in een platte organisatie met korte lijnen;
  • Een marktconform salaris met bijpassende voorwaarden;
  • Een werkomgeving waar leren geen taboe is en de klant en kwaliteit centraal staat (LEAN-gedachtegoed);
  • De mogelijkheid om operationeel leiding te geven aan de technische organisatie vanuit het meewerkende principe;
  • Kortom een ambitieuze verantwoordelijke functie met uitdagende (grote) Projecten. Dit binnen onze groeiende organisatie met mogelijkheden voor eigen initiatief en eigen inbreng van ideeën, klanten en oplossingen.

Meer informatie of solliciteren?

Stuur je CV en motivatie naar pedar@any-it.nl of bel naar onze organisatie en vraag naar Pedar van Bragt.

 

Lees verder reageer als eerste

In memoriam – Linda van Hoof

Linda van Hoof

Office Support/Manager bij Any-iT

Linda van HoofOp zondagmiddag jl. 1-2-2015 is ons het verschrikkelijke nieuws ter ore gekomen dat onze collega en geliefde kracht Linda van Hoof is overleden. Linda was 33 jaar. Door een noodlottig ongeval is ze niet meer onder ons.

Wij zijn diep geschokt door dit onverwachte bericht. Namens alle collega’s wensen wij familie, vrienden en kennissen alle kracht toe bij het verwerken van dit grote verlies. Wij zijn als organisatie deze week beperkt bereikbaar.

Mocht u naar aanleiding van dit bericht contact met ons willen opnemen, vragen wij u dit te doen via het mailadres inmemoriam@any-it.nl. Alvast bedankt voor uw begrip.

Jeroen Soetens
Erwin van de Lisdonk
Bor van Gool
Andreas van Weerden
Arjan Meeldijk
Wim den Hollander
Niels Elfrink
Marja Pijnenburg
Twan van Balen
Pedar van Bragt
Partners & kinderen

Lees verder reageer als eerste

Any-iT viert 10 jarig jubileum!

Wij willen alle klanten, familie & vrienden hartelijk bedanken voor het bezoek aan ons jublieum feest. Wij vonden het een groot succes en hopen dat u heeft genoten!

Clipboard01

Ter ere van het 10 jarig jubileum is er een magazine verschenen waarin wij tekst en uitleg geven over onze diensten, onze maatschappelijk betrokkenheid en hebben we kort inzicht gegeven in onze werkwijze, diensten en  producten. Tevens hebben diverse relaties hun visie op onze organisatie gegeven. Mocht u niet aanwezig zijn geweest komen wij graag het magazine persoonlijk aan u overhandigen. Wij danken alle klanten, relaties, medewerkers & leveranciers voor hun onvoorwaardelijke vertrouwen in onze organisatie. Wij wensen u alvast hele fijne feestdagen, en hopen u ook in 2015 van dienst te mogen zijn.

 

Lees verder reageer als eerste