Nieuwsoverzicht » Telefonie

KPN stopt diverse PSTN- en ISDN-diensten per 01 september 2019

KPN heeft aangekondigd diverse PSTN- en ISDN-diensten per 01 september 2019 te beëindigen:

  • ISDN1/2 Enkelvoudig
  • ISDN2 Meervoudig
  • PSTN Meervoudig

Op 01 september 2019 stopt de dienstverlening op deze aansluitingen. Dit is uw kans om over te stappen op VoIP telefonie via Any-iT!

Dit levert de volgende voordelen op:

  • Totaalcommunicatie: hosted telefonie & mobiel
    • Altijd en overal bereikbaar op één nummer
    • Desktop delen
    • Real-time beschikbaarheidsinformatie – vast én mobiel
    • Vast-mobiel Integratie zonder app
  • 24x7Alarm
    • Direct inzicht en meldingen afhandelen via de 24x7Services app
    • Maandelijks opzegbaar
    • Werkt op élke IP-verbinding
    • Ook geschikt voor bestaande alarminstallatie
  • Pinnen
    • Gecertificeerde verbindingen met Equens/CCV

Werkt op élke IP-verbinding!

 

Laat u informeren door Any-iT en zie de voordelen, zowel financieël als functioneel!

Lees verder

Nieuwe vaste/mobiele telefonie via Xelion!

Any-iT levert telefonie diensten via KPN, denk aan KPN ÉÉN. Sinds kort kan Any-iT u ook voorzien van Xelion.
Xelion is in sommige omstandigheden een meer voordelige keus, zonder daarbij direct in te boeten aan functionaliteit.

Xelion_High_End_RGB

De voordelen

  • Onbeperkt aantal aansluitingen.
  • U kunt op elke aansluitingen het volgende activeren, zonder extra kosten!
    – Wachtrij (denk aan een call center)
    – Keuzemenu
    – Nachtstand volgens schema
    – Voicemail
  • U heeft gratis een smartphone app die zowel call-trough kan gebruiken (u belt “onderwater” via de centrale naar uw klant), of call-back (u wordt teruggebeld door de centrale waarna het gesprek tot stand komt).
  • Gratis inbegrepen is een handige op Java gebaseerde softphone, waar u mee kunt bellen uiteraard, chatten, en een algemeen telefoonboek heeft.
  • U kunt zonder problemen hotdesking gebruiken (u kunt uzelf lid maken van een aansluiting), en twinnen met de softphone.
  • U kunt inloggen op een toestel met een speeddial, zo kunt u in principe elke telefoon gebruiken met uw eigen account.
  • Indien u zeer veel type doorschakelingen hebt/gebruik wil maken van een call center, kan Xelion goedkoper zijn. Voor 6 euro per maand per gebruiker, plus eventueel 10 euro per maand voor onbeperkt bellen, heeft u Xelion, daarmee heeft u alle bovengenoemde functionaliteiten.
  • Er zijn vele integratie mogelijkheden. In Xelion kunt u triggers definiëren zodat bijvoorbeeld, als u gebeld wordt, uw CRM systeem meteen de betreffende klanten kaart kan openen.

 

Nadelen

Zover we van nadelen kunnen spreken, kan het een afweging zijn.

  • Geen gebruik van het KPN netwerk tenzij internet verbinding via Any-iT.
  • Momenteel is er nog geen “status” scherm met de softphone als u met de hardphone aan het bellen bent (u kunt dus niet met de softphone doorschakelen, wel met de hardphone).

Echter is Xelion vollop in ontwikkeling!

Lees verder reageer als eerste

KPN ÉÉN – Een nieuwe manier van bellen

KPN ÉÉN

KPN ÉÉN is de oplossing van KPN op het gebied van totaalcommunicatie waar internet, vaste en mobiele telefonie volledig zijn geïntegreerd. Optimale bereikbaarheid is essentieel bij modern zakendoen. Onder de huidige marktomstandigheden en met de methodiek van ‘het nieuwe werken’ is de behoefte aan een flexibele telefonie- en mobiele data-oplossing groot.

Een oplossing die het mogelijk maakt om slagvaardig in te spelen op veranderingen binnen en buiten uw bedrijf. Bijvoorbeeld door snel het aantal gebruikers toe te voegen of te verwijderen en eenvoudig extra functionaliteiten toe te voegen. KPN ÉÉN biedt die flexibiliteit en de zekerheid dat u alleen betaalt voor wat u nodig hebt. Maar bovenal biedt KPN ÉÉN overzicht en eenvoud, zodat u meer tijd hebt voor uw hoofdactiviteiten.

(meer…)

Lees verder reageer als eerste